Cursos d’Estiu de Programació i Robòtica

Aquest mes de juliol es duran a terme dos cursos d’estiu relacionats amb la programació: un curs d’App Education i un altre curs d’Scratch. Teniu tota la informació al web de programació i robòtica educativa. La inscripció està oberta fins el 31 de maig.

Respecte del curs d’App Education, es durà a terme els dies 1 i 2 de juliol al Mobile Centre (Fontanella 2, Barcelona) i està dirigit específicament a aquells docents que estiguin interessats a implementar el projecte App Education de mSchools als seus centres.

La inscripció està oberta a https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/pls/soloas/pk_for_mod_ins.p_for_pre_cons_activitats?p_any=2018-2019&p_codi=9001360529

Respecte del curs d’Scratch, es durà a terme els dies 9 i 10 de juliol al CESIRE (Avda. Drassanes 10, Barcelona) i es treballarà la programació amb Scratch i la seva relació amb el Makey-Makey i plaques.

Us animem a participar en aquesta primera escola d’estiu!!!