¿Crees, cures o enriqueixes? Revista Flipped Classroom del mes de febrer

¿Creas, curas o enriqueces?  El tratamiento de la información con FC. Nova revista Flipped classroom, del mes de febrer.

Amb el Flipper Learning es pretén que l’alumne sigui el protagonista del seu propi aprenentatge. Si relacionem aquest model amb la taxonomia de Bloom revisada, com fan molts autors, podem observar com el que es pretén és que l’alumne pugui arribar a crear contingut propi, transformant així el procés d’ensenyament-aprenentatge.

És aquí on juguen un paper fonamental els tres conceptes que s’emmarquen en el títol d’aquesta newsletter:
– Creació.
– Curació.
– Enriquiment

En aquest número Flipped Classroompresenta els següents articles:

2 Recursos para la clase inversa: consideraciones tecnológicas

3 Los doce principios de la creación multimedia

4 Recursos para la creación de contenido y gamificación

5 EdPuzzle, un excelente recurso para Flipped Classroom

6 Curación de contenido simplificada

7 24 apps para la creación y curación de contenido

8 FC y Pinterest. ¿Cómo lo utilizo?

9 Cómo apoyar Entornos de Aprendizaje Personalizado con FC: Symbaloo 10 Symbaloo, un escritorio online con múltiples usos educativos

los-doce-principios