40 consells per potenciar el creixement dels teus infants. Article de la Nati Bergadà

Nati Bergadà ens ha fet arribar un nou article sobrecom potenciar el creixement dels infants:

Acompanyar els infants en aquest procés és MOLT important!! Segurament molt més que els propis continguts estrictament acadèmics. Tendim a pensar que l’important són els continguts que els infants saben, i que aquesta és la gran tasca de l’escola. I en gran part és així, però per mi, encara hem d’anar més enllà.

L’escola fa possible un entorn on els infants conviuen, s’interrelacionen, tenen vivències i experiències que els van formant com a persones i els van donant eines per desenvolupar al màxim les seves habilitats i potencialitats.

Per mi, aquest acompanyar els infants en el seu dia a dia, és la gran tasca dels docents. És el motiu pel qual ser docent, és un gran privilegi. Cal que en siguem conscients i que en gaudim cada dia.