Jornada Virtual de Biblioteca Pública i Centres Educatius de l’Alta Ribagorça i dels Pallars

Aquest dijous s’inicien les Jornades de Biblioteca pública i centres educatius de l’Alta Ribagorça i els Pallars. Aquestes jornades tenen com a objectiu fomentar el gust per la lectura, oferir estratègies i recursos per al nostre alumnat, donar a conèixer bones lectures, compartir bones pràctiques i fomentar la col·laboració entre les Biblioteques Públiques i Municipals i els centres educatius. Comptaran amb les ponències de Neus Real i Jaume Centelles entre d’altres, així com la presentació de moltes experiències.

És una bona oportunitat per millorar l’aprofitament de la relació biblioteca pública i biblioteca escolar.

Podeu consultar el programa aquí.