Dia Escolar de la No-violència i la Pau 2020

Com cada 30 de gener, desde 1964, se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) per recordar el llegat de Mahatma Gandhi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort.

Atès que enguany la jornada del teatre en anglès coincidia amb aquesta celebració tan important, des del CRP es va organitzar una petita acció simbòlica al pati de l’escola Puig Cavaller de Gandesa amb la participació dels alumnes i mestres de C.M. i C.S. de les escoles de la comarca. Aquesta acció va consistir en dibuixar el símbol internacional de la pau, l’anomenat ban the bomb, a la pista del pati col·locant-hi els alumnes i mestres, i en fer una foto aèria amb un dron. Des del CRP de la Terra Alta volem donar les gràcies a tot l’alumnat i als mestres per la seva bona predisposició i participació activa, a l’escola Puig Cavaller per facilitar-nos l’espai i l’equip de so i, molt especialment, a Jordi Martín Cuello, alcalde d’Horta, per mostrar-nos com funciona un dron i fer que la jornada esdevingués més especial encara.

Aquí us deixem el resultat fantàstic de l’acció: un parell de fotografies i el vídeo a vista de dron. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!