Premis Col·legi Enginyers Industrials

PREMIS ENGINYERS INDUSTRIALS DE TARRAGONA
AL MILLOR TREBALL DE RECERCA DE BATXILLERAT
EDICIÓ 2020

Els Enginyers Industrials de Catalunya en la seva Demarcació de Tarragona convoca la edició 2020 del Premi pel millor Treball de Recerca de Batxillerat de l’àrea de tecnologia.

BASES i FULL D’INSCRIPCIÓ

1. Els Treballs de Recerca de Batxillerat que optin al Premi hauran de defensar-se durant el curs acadèmic 2019-2020 en els seus centres respectius.
  2. El premi valorarà principalment la creativitat, la innovació, la originalitat i la viabilitat dels projectes presentats. També es valorarà la presentació oral de l’alumne dels treballs finalistes.
  3. Per poder optar al Premi s’haurà d’enviar abans del 23 de febrer de 2020, a la Secretaria del Col·legi a la direcció del correu electrònic: tarraco@eic.cat els següents documents:
    1. Full d’inscripció adjunt convenientment complimentat
    2. Abstract del treball, en format PDF.
  4. Dels treballs presentats es farà una selecció dels que es considerin que millor s’ajusten a la convocatòria que hauran de fer defensa oral del projecte el dia 11 de març de 2020 a les 18 hores a la seu d’aquest col·legi professional i portar el treball sencer imprès. D’aquest acte es seleccionaran els tres treballs finalistes.
  5. El dijous dia 16 d’abril de 2020 es farà la Gran Final en un acte públic on es convidarà als nostres col·legiats, les autoritats educatives, les famílies i els tutors del alumnes finalistes. En aquest acte s’exposaran públicament els tres treballs seleccionats i es farà el lliurament dels diplomes corresponents a més d’un generós obsequi vinculat a les noves tecnologies pels finalistes i pels seus tutors.
  6. El COEIC ( Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya) es reserva la facultat de publicar o exposar a la seva seu social els projectes que cregui convenient.
  7. La participació en aquest premi suposa la plena acceptació d’aquestes bases .