XLI Premi filosofia Arnau de Vilanova

Oberta la convocatòria del XLI Premi de Filosofia Arnau de Vilanova en tres categories de premis:

Per a professors d’ensenyament secundari, un premi de 300 euros.

Per a alumnes de batxillerat, un primer premi de 210 euros, un segon premi de 150 euros i un tercer premi consistent en dues entrades per al Gran Teatre del Liceu per a estudiants. El centre dels alumnes premiats rebrà també una subscripció gratuïta, per un any, a la revista Valors.

Per a estudiants de grau, màster universitari i doctorat, un premi de 250 euros per a un assaig de reflexió filosòfica o ètica.

L’acceptació dels treballs, inclosos els rebuts per correu, es clourà el dimarts 14 de juny de 2022 a les 20 h.

En aquest enllaç en podeu consultar les bases. Organitza el Col·legi oficial de doctors i llicenciats en filosofia i lletres i en ciències de Catalunya  amb la col·laboració del Gran Teatre del Liceu i  la revista Valors.