XIV Mostra de Treballs de Recerca dels centres de Sant Adrià de Besòs

Us informem que ja ha estat publicat el lloc web que acull la XIV Mostra de Treballs de Recerca dels centres de Sant Adrià de Besòs. Aquesta edició, previsiblement la darrera virtual, ha tornat a comptar amb sis treballs d’una qualitat excel·lent produïts i presentats per alumnat de Batxillerat de l’Institut Manuel Vázquez Montalbán, el Col·legi Sant Gabriel i l’Escola Túrbula, als que aprofitem per agrair de nou la seva participació.

A més, un cop més hem tingut l’honor de comptar amb la participació de l’Alcaldessa de la ciutat, l’excel·lentíssima senyora Filo Cañete, que ens ha fet una presentació de l’acte virtual.

Podeu accedir a la mostra emprant el següent enllaç: https://sites.google.com/xtec.cat/mostratr22/