Sessió de presentació de la Guia d’Alimentació Saludable

Us informem que l’Agència de Salut Pública ha elaborat una nova edició revisada de la “Guia de l’alimentació saludable a l’etapa escolar”.
Aquest document tracta aspectes de l’alimentació dels infants i joves i és fruit del consens amb diversos organismes referents en la matèria.
S’han organitzat vàries sessions de presentació de la guia a diferents localitats del nostre Servei Territorial:

Municipi Lloc Hora
Badalona Sala d’actes de l’Espai Betúlia.
c/ Enric Borràs, 43-47
19/04/2018
9.30-11.00h
Vilafranca del Penedès Edifici L’Enològica.
c/ Amaia Soler, 29
17/05/2018
16.00-17.30h
Vilanova i la Geltrú Sala d’actes de l’IMET
c/ de la Unió, 81
07/06/2018
16.00-17.30h

Aquesta presentació anirà a càrrec de la sra. Gemma Salvador, dietista-nutricionista de l’Agència de Salut Publica de Catalunya i està adreçada a equips directius i responsables de centres educatius, AMPAS i empreses de restauració que gestionen menjadors escolars.
Per assistir-hi, cal inscripció prèvia mitjançant el formulari que trobareu en el següent enllaç: https:/goo.gl/6UiRcc