Promoció de Vela: Bateig de Vela i Aventura blava

Des del servei d’Esports de Sant Adrià de Besòs s’ha engegat una campanya de promoció de la Vela durant els mesos de maig, juny, setembre, octubre, novembre i desembre de 2024 amb oferta pels cursos de 4t, 5è i 6è de Primària.

Per a 5è i 6è es pot reservar directament al servei d’esports de l’Ajuntament, però per 4t de primària s’ha de fer a través de Diputació de Barcelona.

La promoció de Vela consta de dues activitats:

1. Bateig de Vela
Es farà: maig, juny, setembre, octubre novembre i desembre 2024. Per a 5è i 6è de primària, Programa Activitat Física Gent Gran i Centres Oberts. La durada de l’activitat és de 2 hores.
Lloc: Moll de Gregal, 33 tf: 932 243 900 Sant Adrià de Besòs.
Inscripcions: activesportives@sant-adria.net

2. Aventura Blava
Es farà: maig, juny, setembre, octubre novembre i desembre 2024. Per a 4t de Primària, durada de l’activitat 2 hores.
Lloc: Moll de Gregal, 33 tf: 932 243 900 activitats@aventurablava.cat
Inscripcions, fins el 29 d’abril.
Organitza: Diputació de Barcelona.

El programa permet que aquests alumnes puguin gaudir durant tot un matí de la pràctica de vela complementada amb una part teòrica, en un dels ports de la costa de Barcelona. L’activitat, que tindrà lloc des de l’abril fins a la tardor del 2024, s’ofereix de manera gratuïta., i inclou el desplaçament, sense cap cost ni per al centre, ni per a l’alumnat, ni per a l’ajuntament. El termini per presentar la sol·licitud finalitza el 29 d’abril de 2024.

Si teniu algun dubte podeu contactar amb la Federació Catalana de Vela (932 243 900 – activitats@aventurablava.cat), o bé a l’Àrea d’Esports i Activitat Física (934 020 660 – o.act.esport@diba.cat)