Projecte ApS BioPlatgesMet

En relació al projecte BioPlatgesMet, des de l’AMB s’ha elaborat una proposta d’aprenentatge servei (APS) per tal d’implicar als centres educatius a participar en aquesta iniciativa de ciència ciutadana que estan portant a terme des de l’AMB, l’Institut de Ciències del Mar i l’Institut Metròpoli. Es tracta d’una proposta adreçada a 3er i 4er d’ESO, però que es pot adaptar a altres nivells educatius. L’objectiu és donar a conèixer la biodiversitat de les platges metropolitanes, posar en valor la conservació d’aquest ecosistema i apropar-se a la ciència ciutadana tot participant a la plataforma Minka del projecte BioPlatgesMet. D’aquesta manera l’alumnat pot implicar-se en la conservació del seu entorn d’una manera pràctica i significativa.

Actualment s’ha obert una convocatòria adreçada a tots els centres educatius que estiguin interessats en dur a terme aquest APS de manera guiada amb educadors/es ambientals experts. El projecte té el mateix format que els projectes participatius que s’ofereixen cada curs escolar (3 sessions guiades i un seguit d’activitats autònomes complementaries). Per apuntar-se cal enviar un correu a: aprenem.parcsplatges@amb.cat

També s’ha organitzat una trobada telemàtica per presentar la proposta d’APS BioPlatgesMet, adreçada a mestres, professors/es i tècnics municipals. Serà el proper dimarts dia 27/02 a les 17h. Podeu apuntar-vos omplint aquest formulari.

Més informació del projecte BioPlatgesMet aquí.