Materials de l’Agenda Llatinoamericana 2024

La comissió de l’Agenda Llatinoamericana Mundial ofereix als centres educatius de Catalunya una eina pedagògica de conscienciació social per a les comunitats educatives del centres (alumnat, professorat, famílies…).

L’Agenda Llatioamericana Mundial, és una agenda-llibre amb una planificació del calendari amb 58 articles, acompanyats per làmines i poemes. Hi ha la versió física en paper i la versió digital amb tots els reportatges, articles el material i la informació que genera la campanya creada a l’entorn de l’agenda de cada any.

L’agenda Llatinoamericana mundial del 2024. Té com a lema Decolonitzar el món i la vida: Missió alliberadora. No és una falta d’ortografia, és un neologisme proposat per diversos pensadors per anar més enllà del concepte descolonitzar i ens convida a reflexionar sobre les nostres pròpies arrels culturals, costums, formes de veure el món i tots els àmbits de la vida.

Més informació a llatinoamericana.org.