La ràdio dels centres de Sant Adrià a Radio Garden!

Us informem que ja podeu escoltar la Ràdio del Centres Educatius de Sant Adrià de Besòs a la web de Radio Garden.

Radio Garden és una pàgina web on a través de la navegació per una bola del món interactiva podem escoltar ràdios de tot el planeta. La nostra ràdio ja la podeu trobar ben situada a Sant Adrià de Besòs.

Per anar directament a escoltar-la podeu fer clic en aquest enllaç o la icona de la barra dreta a la nostra pàgina web.

Us recordem que els programes s’emeten seguint la següent graella de programació: Graella programació ràdio