La indústria s’obre a l’escola amb perspectiva de gènere

El programa La indústria s’obre a l’escola amb perspectiva de gènere, impulsat pel Departament d’Igualtat i Feminismes en col·laboració amb el Departament d’Educació, busca connectar l’escola amb la indústria catalana de proximitat per fomentar vocacions industrials, especialment entre les nenes i les noies, amb l’objectiu d’incrementar el nombre de dones a la indústria.

El programa es concreta en sortides escolars de l’alumnat de primària, secundària, batxillerat i formació professional a les indústries de proximitat.

Es compta amb una xarxa d’empreses distingides per les seves bones pràctiques en matèria de perspectiva de gènere que ja formen part del programa.

Els centres i empreses que vulguin participar poden fer la inscripció a través d’aquest formulari:
Formulari per a les escoles i instituts
Formulari per a les empreses
Un cop formalitzades les inscripcions, la Direcció General de Cures, Organització del Temps i Equitat en els Treballs es posarà en contacte amb les escoles i les empreses interessades a rebre les visites per quadrar cadascuna de les propostes.

Informació del projecte