Escolta activa pel retrobament (Servei Educatiu del Segrià)

Us fem arribar la proposta “Escolta activa pel retrobament” elaborada des del Servei Educatiu del Segrià i dirigida als Equips Directius, amb la intenció d’oferir una guia per tal de preparar la tornada dels equips docents als centres després de la situació provocada pel COVID-19.
La proposta consta de tres recursos:
– Un decàleg d’onze punts amb consideracions a tenir en compte per planificar la tornada.
– Un document que desenvolupa de forma més extensa cadascun dels punts del decàleg que apareixen a la infografia.
– Un qüestionari per fer arribar al professorat i així comptar amb la seva veu en la preparació de la tornada.
Ho trobareu tot desenvolupat al web enllaçat: http://www.sesegria.cat/una-proposta-orientada-al-retorn-dels-docents-als-centres