Eines per atendre alumnat immigrat procedent de contextos violents i els grups que els acullen

Curs virtual per educar per la pau i facilitar a docents, educadores i professionals de suport a la comunitat, eines per entendre millor els contextos de procedència de les persones que arriben aquí migrades o refugiades, així com l’impacte global-local d’aquests contextos, de la presència d’aquestes persones a la nostra ciutat i de les dificultats en la seva integració.

Aquest curs inicia el 19 de febrer, encara queden algunes places, podeu omplir el formulari de pre-inscripció.

Organitza Escola de cultura de pau i UAB.