#efim22. Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments

L’Agència Catalana del Patrimoni Cultural convoca la XXVI edició del concurs EFIM Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments. L’EFIM és un concurs de patrimoni i fotografia a Instagram per descobrir el patrimoni cultural català i acostar a joves estudiants a aquest patrimoni i fer que el coneguin i el valorin.

Per participar només cal que l’alumnat busqui i faci captures del patrimoni cultural català o que deixi volar la seva imaginació creant fotomuntatges manuals o digitals. Una vegada hagi triat un màxim de tres fotografies, haurà de publicar-les a Instagram etiquetant a @efim.cat i fent servir l’etiqueta #efim22.

Pot participar-hi l’alumnat de tots els centres educatius de Catalunya, que estiguin cursant ESO, batxillerat o cicles formatius, que s’hagin inscrit abans del 8 de maig i que compleixin les condicions que es descriuen a les bases. L’edat màxima dels participants és de 20 anys complerts durant el 2022.

Teniu temps d’inscriure el vostre centre educatiu fins al 8 de maig.
La data límit per a la publicació de les fotografies a Instagram per part de l’alumnat és el 22 de maig de 2022.

Més informació:

Fotografies premiades