Educació per a la mobilitat segura

Us enviem la següent informació relativa al curs “Educació per a la mobilitat segura rebuda per servei català de transit:

Els infants i els joves exerceixen el seu dret a moure’s per les vies públiques. És una necessitat que ells tenen i el professorat que farà aquest aprendrà els continguts, perquè pugueu ajudar els infants i els joves a desplaçar-se amb seguretat respectant la seva pròpia salut i la dels altres: sense accidents de trànsit. És una oportunitat de donar a eines a l’alumnat per créixer personalment i educar-lo en valors.

És per això que us volem animar a fer el curs i introduir els continguts d’educació per a la mobilitat segura en un futur pròxim al vostre currículum escolar.

Per qualsevol qüestió que vulgueu consultar sobre el tema, em poso a la vostra disposició.

Animeu-vos a participar-hi! Les inscripcions estaran obertes fins al dimecres, 5 de febrer de 2020!!!!

L’adreça per fer la inscripció és http://xtec.gencat.cat/ca/formacio/formaciogeneralprofessorat/accio_orientacio_clima/educacio-per-a-la-mobilitat-segura/