Dia Escolar de la No-violència i la Pau

Amb motiu de la celebració del Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP), 30 de gener, el Servei Escola i Famílies organitza un seminari per incidir en la col·laboració dels centres educatius amb les famílies en relació amb la No-violència i la Pau.

Jordi Collet Sabé, sociòleg, educador social i professor titular de sociologia de l’educació a la Universitat de Vic, participarà amb la ponència Les Famílies i l’Educació per la No-Violència i la PauTambé s’exposaran  4 experiències sobre convivència en el marc de la comunitat educativa.

Podeu fer la inscripció abans del 25 de gener.

L’acte presencial es realitzarà el dimarts 30 de gener de 17.30 a 19.00 hores a la Sala d’actes del Departament d’Educació a Via Augusta 202, 08021 Barcelona.  S’enregistrarà i posteriorment es podrà consultar al canal youtube.