Connectem amb… Hi havia una vegada

Exposició dels àlbums d’artista que ha creat cada grup classe participant del projecte Connectem amb… al Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

L’alumnat de 5è i 6è de sis centres de proximitat al Museu de Ciències Naturals de Barcelona han participat en el projecte Connectem amb… , concretament de Sant Adrià de Besòs hi han participat l’Escola Cascavell i l’IE La Mina. El punt de partida és l’exposició temporal Hi havia una vegada, una exposició de ciència i tecnologia a través de contes clàssics de la literatura infantil i explora fenòmens i conceptes de les ciències naturals. A partir d’aquesta visita a l’exposició es proposa un treball d’investigació d’un aspecte concret de la ciència amagada al barri. Tota la feina realitzada s’ha traduït en 9 llibres d’autor diferents que es poden visitar. Podeu veure el vídeo resum del projecte aquÍ.

Més informació a Llibres que amaguen la ciència del barri