Concurs Webs al Punt .cat 17/18 (+ Formació per a mestres)

El concurs Webs al punt .cat promou la creació de webs i apps per a alumnes de:
  • 5è i 6è de Primària
  • ESO
  • Batxillerat a i Cicles Formatius de Grau Mitjà
  • Cicles Formatius de Superior
A la categoria d’Aplicacions Mòbils, podran participar-hi alumnes de Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mitjà i Cicles Formatius de Grau Superior.
La inscripció és oberta fins al 15 de gener del 2018 i els Webs i Apps hauran d’estar acabats el 15 de març.
A més de l’experiència de poder gestionar un projecte propi, els alumnes guanyadors podran gaudir de premis formatius que aportaran un valor afegit a la feina feta i experiències educatives vinculades amb el món de la tecnologia! Els centres educatius, optaran a premis econòmics per invertir en tecnologia
Aquest any s’ofereix com a novetat formació per a mestres:
Aquest any, com a novetat, també oferim formació gratuïta de creació de llocs web amb diferents plataformes i ho fem a través de webinars. Si vols estar al dia de les properes formacions, només cal que ens enviïs un correu a info@websalpunt.cat i t’afegirem a la nostra base de dades.