13é Festival Internacional de Cinema en Català Costa Daurada

Us informem que s’ha obert la convocatòria de centres educatius per aportar curtmetratges al 13é Festival Internacional de Cinema en Català Costa Daurada, que es durà a terme a Roda de Berà del 6 al 13 de juny de 2020.

La convocatòria està adreçada a alumnes d’infantil, primària i secundària obligatòria i postobligatòria, en qualsevol modalitat i temàtica, a títol individual o col·lectiu. Cal el vistiplau del centre i la responsabilitat d’un professor o professora que n’hagi fet el seguiment, en el benentès que els treballs no poden superar els 10’ i que s’han d’haver elaborat pels i per les alumnes i /o amb la seva participació.

Les inscripcions seran obertes fins el 22 de març de 2020.

Formulari i més informació a https://www.fic-cat.cat/inscripcions