Exposició del projecte Connectem amb micos. Retratem la diversitat

Del 26 de gener fins el dia 5 d’abril exposició final del projecte Connectem amb micos; Retratem la diversitat, al Museu de Ciències Naturals de Barcelona. Dues escoles de Sant Adrià de Besòs, l’I-E La Mina i l’escola Cascavell participen en el projecte.

Aquesta edició es va iniciar el curs passat  i, per la situació de confinament per la pandèmia de Covid 19, s’ha reorganitzat aquest curs 2020-21.

El projecte comença amb la visita a l’exposició “Micos, una història de primats” i segueix amb tres sessions de dos experts en fotografia, de l’Associació “El Catalejo“.

Els nois i noies han comptat amb espais de debat i reflexió, han participat en exercicis de retrats i auto-retrats, han ubicat les seves escoles i cases al barri en mapes imaginaris i han fet dinàmiques d’intervenció sobre les fotografies, entrevistes escrites i àudio-visuals. Tot plegat amb la finalitat d’interpretar i comprendre la diversitat entre les persones properes i donar-ho a conèixer.

Podeu veure el vídeo resum del projecte