Full Informatiu. Juny 2024

Vídeos ponències. X Congrés de ciència d’infantil i primària de Santa Coloma de Gramenet

Vídeos de les ponències presentades per part de l’alumnat i professorat que han participat al X Congrés de ciència d’educació infantil i primària de Santa Coloma de Gramenet. Aquestes indagacions les han dut a terme durant el curs 2023-2024.

Articles publicats sobre les ponències presentades

Taller de ràdio en llengua anglesa

El Grup de Treball Taller de ràdio en llengua anglesa després d’un curs treballant l’oralitat acaba de publicar tota la feina feta i els diferents pòdcasts que van enregistrar a l’aula.

Podeu accedir-hi des d’aquesta presentació digital.

Ballada final “Santa Coloma Dansa” 2024

El grup de treball de Santa Coloma Dansa 2023-2024, ha celebrat una ballada conjunta d’alumnat i mestres de les escoles participants, al Pavelló de La Bastida, el 23 de maig 2024. Santa Coloma de Gramenet.

FOTOS I VÍDEOS BALLADA FINAL 2023-2024

Llibre: Pensar críticament a l’aula de Ciències. Activitats competencials per a estudiants de secundària

Llibre Coordinat per la Conxita Márquez i la Digna Couso. Ed. Graó, Barcelona 2023
Què entenem per pensament crític en el context cientificotecnològic? Per què cal treballar el pensament crític a l’aula de ciències?  Quin paper hi tenen les emocions i els biaixos quan intentem ser crítics?
El llibre es presentarà al Col·legi Oficial de doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya.  26 de juny a les 18h.
Cal fer inscripció prèvia

Escola d’Estiu ICE-UPC 2024

Per al professorat de secundària de les àrees STEAM, s’ofereixen les activitats gratuïtes següents, amb suport econòmic i certificació del Pla de formació permanent del Departament d’Educació.

Termini d’inscripció: del 3 al 20 de juny. Més informació a Web ICE-UPChttps://ice.upc.edu/ca

Escoles d’Estiu 2024

Enllaç a l’oferta formativa de les Escoles d’Estiu. XTEC – Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya