Presentació de l’Entorn d’Aprenentatge de Sebes i Meandre de Flix a la Jornada Aigua, Educació i Comunicació

Avui celebrem el DIA INTERNACIONAL DE L’EDUCACIÓ AMBIENTAL

des de la Reserva Natural de Sebes i Meandre de Flix.

En la tercera jornada de la Xarxa AIGUA, EDUCACIÓ I COMUNITAT,

amb l’objectiu de la divulgació de projectes d’educació per a la sostenibilitat que tenen l’aigua com a eix estratègic,

després de la xerrada del Dr. Martí Boada i Juncà,

Sergi Sánchez, director de l’EdA de Sebes i Meandre de Flix

presenta el programa que comporta EL TREBALL DE SÍNTESI SOBRE EL RIU EBRE, com a projecte compartit amb els centres docents de secundària que visiten aquest EdA a Flix:

“El riu abraça l’entorn”, iniciant les activitats prèvies de l’alumnat amb la història de l’Ebre, la seva conca i la visita virtual. Aprofitant tots els àmbits educatius que ofereix la visita a aquest entorn natural, descobrint també el seu patrimoni històric i totes les seves riqueses.

A continuació es presenten altres programes educatius sobre l’aigua:

.Imma Piñas de Cel Rogent Educació Ambiental presenta el programa “A raig d’aixeta” sobre el consum d’aigua domèstic i les experiències escolars de sensibilització sobre aquest tema.

.L’escola de Vila-rodona exposa el projecte “De font en font“.

.Les activitats del Parc Natural del Delta de l’Ebre tanquen la part expositiva.

Per acabar la jornada amb la visita al Museu-Centre del camí de Sirga i un tast del recorregut per l’entorn de Sebes a càrrec de Pere Josep Jimenez.