Litterarum i Fira del Llibre Ebrenc a Móra d’Ebre

Litterarum2017Fira del llibre ebrenc

-Espectacles i espais infantils a LItterarum Petis, com MÔESIA, de Mô Clown, amb invitacions per a les escoles de la Ribera, mitjançant el CRP.

-Espais de presentacions de llibres i signatura per part dels autors i autores.

-Trobada d’escoles a la Fira on ens faciliten llibres ebrencs de literatura infantil per a les biblioteques escolars i exposició de més de 2000 llibres per remenar, triar i adquirir a la gran Carpa de les llibreries i l’IRMU. Consulteu l’article clicant aquí.

-Novetats d’espectacles literaris i representacions teatrals basades en textos ebrencs, com l’estrena de Les passions de la Menestrala de Valer Gisbert a partir de l’obra de Francesca Aliern.

Litterarum et Vinum on s’apropen la literatura, el vi i les biblioteques.

-Jornada del llibre ebrenc destinada divendres a la literatura infantil i dissabte a “Els imprescindibles de la literatura ebrenca” amb Josep Sebastià Cid.

MOLTES NOVETATS I ACTIVITATS PER A CELEBRAR ELS 10 ANYS DE LITTERARUM !!!

i GAUDIR DE LA FIRA DEL LLIBRE EBRENC !!!

DEL 25 AL 28 DE MAIG A MÓRA D’EBRE.

Consulteu programa d’actes: http://www.litterarum.cat/