Jornada FER per a docents de cicle superior de primària

Jornada de la metodologia de l’Aventura de FER , dins el PFZ de la Ribera d’Ebre

codi activitat:
Data i lloc: 7 de setembre a l’Institut-Escola 3 d’Abril de Móra la Nova.

Horari: de 10:00h a 14:00h.

Presentació de l’experiència de l’Institut-Escola El Portal de Batea amb el seu projecte FER (Futurs Emprenedors Rurals).

Consultar Programa de la Jornada clicant aquí.

Organitza: Consorci Intercomarcal d’Iniciatives Socioeconòmiques (CIS) GAL Ribera d’Ebre-Terra Alta.

Adreçar-se al  Centre de Recursos Pedagògics de la Ribera d’Ebre per a qualsevol dubte en la inscripció i/o més informació.

Contingut de la jornada: Presentació de la Guia Metodològica i de Materials Didàctics per al professorat de cicle superior d’educació primària per implementar el projecte d’emprenedoria “Futurs Emprenedors Rurals”.

A qui s’adreça: La jornada està dirigida a professors/es dels centres de Primària de la Terra Alta i de la Ribera d’Ebre, tutors i tutores de cinquè.

El projecte FER ” Ensenyant a emprendre a les escoles rurals “; és un projecte
de Cooperació multilingüe (ofereix els materials en català, castellà, estonià, aranès i
anglès) que pretén fomentar les vocacions emprenedores entre l’alumnat de cinquè
curs d’ Educació Primària. Està finançat pel Departament d’Agricultura, Ramaderia,
Pesca i Alimentació, mitjançant la Direcció General de Desenvolupament Rural i
coordinat pel Consorci Grup d’Acció Local Noguera- Segrià Nord.

Més informació del projecte FER.CAT a: http://www.futursemprenedors.cat