APLEC d’escoles LES VEUS DEL RIU a Móra la Nova

L‘Associació AUBE organitza al Pavelló Firal de Móra la Nova l’aplec d’escoles en la jornada de divendres 9 de juny

LES VEUS DEL RIU: EDUCACIÓ, FORMACIÓ I IMPLICACIÓ SOCIAL EN LA CONSERVACIÓ DE L’ENTORN FLUVIAL.

De la Ribera participen els centres:

-I-E 3 d’Abril de Móra la Nova

-ZER Benissanet-Miravet

-CEE Jeroni Moragas

A partir de rotllanes de conversa per grups intercentres i d’activitats lúdiques es tracten temes al voltant del riu, des de la protecció del bosc de ribera, l’aigua, la biodiversitat,… principalment de l’Ebre i del riu Siurana,  per  arribar a consensuar “Lo riu que volem” i fer arribar propostes mediambientals als ajuntaments dels diferents pobles.

Els grups d’alumnes han treballat al centre diferents tallers amb l’Associació Aube i aquest és l’acte final.