Treballa les emocions gràcies al Monstre de colors

Durant aquests dies veiem en televisió, en les xarxes socials o als balcons, com estem traient el nostre costat més creatiu i utilitzant l’enginy per seguir amb el dia a dia de la millor manera possible. Els professors heu transformat el vostre menjador en una aula i els alumnes han canviat la pissarra per un ordinador.

Transeduca ha volgut unir-se a aquestes accions imaginatives, creant vídeos de les seves obres de teatre que podreu distribuir lliurement entre els vostres alumnes i/o fills/es.El primer del qual ens fan partícips és “El monstre de colors“. Aquest vídeo us ajudarà a treballar les emocions al costat dels protagonistes de la història. Els vostres alumnes i/o fills/es podran observar els canvis de color del monstre i viatjar a través de cada emoció amb ell.

A més per a complementar aquesta activitat compteu amb una fitxa didàctica adequada per a educació infantil i per a primer cicle d’educació primària.

#QuedatACasa #TotSortiràBé