Fira del Llibre Ebrenc

LITTERARUM i la FIRA DEL LLIBRE EBRENC van de la mà durant la primavera cultural a Móra d’Ebre.

La Fira del Llibre Ebrenc, impulsada pel Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre, l’Institut Ramon Muntaner, l’Ajuntament de Móra d’Ebre i les tres llibreries ebrenques de referència (Bassa, Viladrich i Guaix) ha forjat una DO literària amb olor de llibre i de riu,  projectant dins i fora de les Terres de l’Ebre autors i obres de qualitat amb segell ebrenc sense complexos.

Ofereix una exposició i presentació de llibres per a totes les edats, que junt als espectacles literaris engalana de cultura el darrer cap de setmana del mes de maig o primer de juny.

Recomanem especialment per a les famílies i escoles LITTERARUM PER A PETITS.

El Servei Educatiu de la Ribera d’Ebre, des del Centre de Recursos Pedagògics i el seminari de biblioteques escolars de la Ribera, col·laboren en apropar aquests autors i autores ebrenques i aquesta proposta literària als centres docents.