Jornades dels Camps i Entorns d’Aprenentatge

Els dies 8 i 9 de gener de 2018 es van celebrar a Tremp les Jornades dels Camps i Entorns d’Aprenentatge. La trobada es va iniciar a l’edifici de l’Epicentre del Consell Comarcal del Pallars Jussà amb la benvinguda de les autoritats i presentació del projecte de l’Entorn d’Aprenentatge de Tremp. A continuació ens vam desplaçar fins als jaciments de la Posa i Orcau a Isona i Conca Dellà respectivament, per conèixer in situ una de les activitats que realitzen amb els alumnes sobre les restes d’icnites i petjades de dinosaure.

Per la tarda es va realitzar la transferència d’informació sobre els grups de treball del curs Aplicació del model competencial als Camps i Entorns d’Aprenentatge i l’intercanvi d’experiències amb les presentacions dels companys del CdA Ripollès, CdA Valls d’Àneu i CdA Bages.

A l’endemà es va realitzar una visita a la seu de l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya amb la presentació de l’edifici bioclimàtic i l’activitat: Tremp, ciutat geològica. A continuació ens vam desplaçar a Mur per visitar la col·legiata de Santa Maria i el castell amb l’activitat: El Pallars fa mil anys.

Aquestes jornades serveixen per teixir fils entre els docents dels Camps i Entorns d’Aprenentatge i per conèixer les activitats que es realitzen sovint amb temàtiques similars que ens donen una altra visió sobre la nostra tasca educativa.

Volem donar les gràcies al Carles de l’EdA Tremp per l’excel·lent organització de les Jornades.

Inscripcions per al curs 2017-18

Entre els dies 15 i 31 de maig de 2017 estarà obert el període d’inscripcions per a fer activitats d’un dia o estades de varis dies als Camps i Entorns d’Aprenentatge, per al curs 2017-2018.
Els camps i els entorns d’aprenentatge (CdA/EdA) són serveis educatius que treballen conjuntament amb els centres educatius per promoure l’aprenentatge de l’alumnat a través d’oferir activitats didàctiques innovadores realitzades en un medi natural o cultural singular de Catalunya i contribuir a l’aprofundiment de la formació competencial de l’alumne.

cartell-camps-aprenentatge-2017-2018