Finalistes i premi de conte audiovisual. IV Jocs Florals

En la Categoria H. Conte audiovisual il·lustrat d’educació primària

El jurat atorga el premi col·lectiu als alumnes de l´Institut Escola Daniel Magranè, de Jesús-Tortosa, pel conte audiovisual titulat Mesela i Naïm, presentat amb el pseudònim Junts millor, per la introducció de l´estètica electrònica en confluència amb un llenguatge tradicional com és el teatre d´ombres i un ús dels efectes sonors que complementa la història. S’hi tracta amb sensibilitat un tema d´actualitat que reflecteix un sentiment de solidaritat dels alumnes envers els refugiats.

Article al diari Nació Digital.

Com a finalistes tenim als alumnes de l’Escola Enric Grau Fontseré amb el seu conte audiovisual.