CONCURS CARTELL MOSTRA DE TEATRE INFANTIL I JUVENIL

La Ribera d’Ebre ha rebut l’encàrrec de confeccionar el cartell de les Mostres de Teatre a l’Escola del Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre 2019. Des del CRP Ribera d’Ebre hem organitzat un concurs de dibuix del cartell en el que han participat 12 centres educatius de la comarca, amb l’alumnat de Cicle Superior i ESO. El cartell guanyador ha estat el de l’alumna de l’IE 3 d’Abril de Móra la Nova Muriel Ponce Parra. Segons el membre expert del jurat el dibuix està molt ben pensat per ser cartell, treballa molt bé la tècnica de l’aquarel·la i té molt missatge, està obert a moltes interpretacions.

Tots els dibuixos participants estaran exposats al vestíbul del Teatre La Llanterna els dies que es realitzi la Mostra de Teatre.

Enhorabona a tots els participants!