MALETA LIJ EBRENCA

Des del Seminari de Biblioteques Escolars de la Ribera fa molts cursos que es treballen contes d’autors i autores riberenques.

A la Fira del LLibre Ebrenc de Móra d’Ebre es presenten contes ebrencs per a les escoles. Des del CRP s’ofereix la maleta EBRENCA amb més de seixanta llibres de literatura infantil i juvenil d’autors i autores ebrenques per a fer ruta entre les escoles que ho sol·licitin.

Per accedir al llistat de contes…cliqueu aquí (els títols estan enllaçats al catàleg ePèrgam del CRP Ribera d’Ebre)