Compartim gravacions teatrals a la Mostra de Teatre Escolar de la Ribera

MOSTRA DE TEATRE ESCOLAR VIRTUAL RIBERA D’EBRE curs 2020-21

A partir de la reunió inicial del mes de desembre per iniciar l’organització de la Mostra de Teatre comarcal. Molts centres docents esteu treballant el teatre a l’escola  i a partir de les inscripcions rebudes al CRP durant el mes de febrer, hem dissenyat el programa de la Mostra de Teatre Escolar Virtual per a compartir les representacions teatrals durant la segona quinzena del mes de maig i poder fer la cloenda la primera setmana de juny.

A partir de la coordinació entre els CRPs en col·laboració amb la Diputació de Tarragona estem reorganitzant la Mostra de Teatre Escolar Comarcal per a realitzar-la virtualment. A partir del dia 15 de maig ens feu arribar els enllaços als vídeos que aneu publicant al canal youtube del centre i els compartim a la Mostra.

Si aquest curs no podem oferir tallers, ho intentarem per al proper amb el suport de la Diputació.

Promocionem el teatre a l’escola i compartim la nostra experiència a nivell comarcal.

ENDAVANT AMB EL TEATRE A L’ESCOLA

i la Mostra de Teatre Escolar de la Ribera d’Ebre.