Jornada anual educació 360

JORNADA ANUAL  ALIANÇA EDUCACIÓ 360, 10 I 11 DE MARÇ

Territoris 360: comunitats resilients al servei de l’equitat educativa

Experiències de comunitats que s’han reinventat i han treballat col·laborativament amb els seus entorns per convertir les dificultats en oportunitats per sostenir una educació ampliada per a tothom.

Consulteu aquí el programa.

Interessant exposició de la nostra facilitadora Neus Giménez (docent i tècnica de la FMRP) i del nostre director de l’Escola de Flix, Josep M. Albiac, sobre:

Com puc ser un centre educatiu 360?

Idees:

.”Connectar dins i fora de l’escola, obrint mirades per a crear un ecosistema educatiu”

.”Incrementar oportunitats d’aprenentatge amb agents educadors de l’entorn que ens facilitin l’equitat.”