Xerrades Biblioteques Litterarum i Fira del Llibre Ebrenc

Des de Litterarum ens ofereixen 3 xerrades virtuals obertes a tot el professorat i biblioteques:
-Dijous 28 de maig, 17 h :
Tria, encomana i fomenta la teva Biblioteca Escolar, a càrrec de Paula Jarrín, responsable de la llibreria infantil i juvenil Al·lots.
Xerrada presentada per Olga Casanova (CRP de la Ribera d’Ebre) adreçada especialment a les coordinacions de biblioteques escolars.

Divendres 29 de maig,10.30 h:
Lectura digital: de l’afecte pels llibres a l’afecte de les pantalles, a càrrec de Joan Carles Navarro, expert en cultura digital literaria.

-Dissabte 30 de maig , 12.30 h :

El fet il·lustratiu en el món de la literatura infantil i juvenil. Intervindran els il·lustradors Ignasi Blanch i Roser Gay.

Programa i informació de la Fira del Llibre Ebrenc a www.litterarum.cat

Des del CRP i el seminari de biblioteques escolars de la Ribera d’Ebre agrair com cada any als organitzadors de Litterarum i la Fira del LLibre Ebrenc per aquesta proposta i al CERE per la seva aportació de llibres.