PROGRAMA D’INNOVACIÓ “ARA ART”

Programa d’innovació ARA ART presenta dues modalitats, A i B. Els objectius del programa són:

• Potenciar les arts per millorar les capacitats i les competències bàsiques de l’alumnat d’educació infantil, primària i secundària, i contribuir a estructurar el seu pensament.
  • Generar situacions d’aprenentatge vinculades a les arts que afavoreixin l’aprenentatge de l’alumnat, tot atenent la diversitat i fomentant la inclusió.
  • Promoure l’obertura i les aliances dels centres amb l’entorn i contribuir a desenvolupar estratègies de projecció externa.
  • Fomentar el gust per les arts entre la comunitat educativa i aportar futur públic per a les arts i la cultura.
  • Generar oportunitats per detectar i promoure el talent en l’àmbit de les arts tot atenent la diversitat.
  • Contribuir a la formació del professorat a través de la col·laboració dels mestres i professors del sistema educatiu amb el professorat dels ensenyaments artístics i els professionals de l’àmbit de les arts.
  • Generar espais de treball en xarxa entre els centres educatius.

Aquí trobareu la Resolució EDU/1490/2019