Butlletí BDR desembre

Darrer butlletí del Banc de Recursos de la Lectura que publiquem els CRP de Catalunya:

Hi trobareu articles, formacions i propostes diverses.

Destaquem en aquest número:

A L’APARTAT D’EFEMÈRIDES les efemèrides de Literatura Infantil i Juvenil per a l’any 2020.

A L’APARTAT… Llegeix més»

Butlletí Biblioteques Escolars Ribera d’Ebre, Nadal 2019

Des del Seminari de Biblioteques Escolars de la Ribera compartim recomanacions per a la comunitat educativa.
Aquí teniu la proposta per aquest Nadal:

Les temàtiques principals que engloba són:

• Sostenibilitat i protecció del medi natural
  • Àlbums il·lustrats
  • Literatura infantil ebrenca
  • Contes coeducatius (diversitat de famílies i revisió d’estereotips)

Gaudiu de la lectura… Llegeix més»

“ARRAÏLADES” PROPOSTA EDUCATIVA AL VOLTANT DE LES OLIVERES MIL·LENÀRIES

La Plataforma Salvem lo Montsià conjuntament amb el Grup d’Estudis i Comunicació Ambiental GRAËLLSIA han publicat el conte ARRAÏLADES i la seva proposta didàctica. Aquest publicació forma part del projecte Llegeix més»

JORNADA CONÈIXER AUTORS PATRIMONIALS 14-12-19: JESÚS MONCADA

L’entitat ESPAIS ESCRITS amb la col·laboració del Departament organitza cursos de formació per conèixer autors patrimonials amb l’objectiu d’apropar autors i la seva literatura a l’ensenyament. Aquests cursos són possibles gràcies a l’acord entre Espais Escrits i… Llegeix més»

MALETA CONTES COEDUCATIUS CONSELL COMARCAL 2. NOU RECURS!

Des d’aquest mes de desembre disposem d’un nou recurs educatiu en préstec: una nova MALETA COEDUCATIVA  elaborada pel Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre amb la col·laboració del SE Ribera d’Ebre.
La maleta conté 14 títols que treballen… Llegeix més»