Mobile Week Mollerussa als centre educatius

El dia 27 de febrer de 2020, emmarcats dins la celebració de la Mobile Week Mollerussa, l’Ajuntament de Mollerussa ha organitzat  un seguit d’actes adreçats als centres educatius de la ciutat. De les 9.30 a les 10.30 h , al Teatre l’Amistat de Mollerussa, es representarà l’obra de teatre La princesa cuinera a càrrec de Sac Espectacles. Hi assistiran  uns 305 nens i nenes de cicle  inicial d’educació primària.

Per a l’alumnat de cicle mitjà d’educació primària i l’alumnat de secundària, s’ha preparat el taller Mòbil, drons i pedagogia que tindrà lloc de 9.30 a 12.30 al Pavelló Firal. Està prevista la participació en aquests tallers d’uns 450 alumnes entre les dues etapes educatives.

De les 18.00 a les 19.00 h , a la Biblioteca Jaume Vila, es realitzarà el taller eBiblioCat.

Finalment, fora de l’horari escolar, de les 18.00 a les 19.00h, a la Biblioteca Jaume Vila, hi haurà un Taller d’Iniciació al pilotatge de drons, adreçat als infants a partir de 6 anys.