“El mòbil, jo i els altres”

El Consell Audiovisual de Catalunya ofereix a la seva web una sèrie de materials didàctics, concretament unes unitats didàctiques per tal de portar l’educació en comunicació a les aules i fomentar l’esperit crític de l’alumnat davant els continguts audiovisuals.

Us fem a mà la unitat didàctica: “El mòbil, jo i els altres”, on s’ofereixen propostes per treballar la identitat digital i aliena, la sobreexposició de la intimitat i l’assetjament escolar o el ciberassetjament, reforçant el sentiment d’empatia i reconeixent els diversos rols que cadascú pot prendre davant d’una situació d’assetjament. La finalitat d’aquesta unitat didàctica és promoure un ús responsable del mòbil i a tenir cura de la reputació digital pròpia i aliena.

Us deixem els enllaços a aquesta proposta:

Unitat didàctica primària Unitat didàctica secundària