XVIIè Certamen de lectura en veu alta-Semifinal del Pla d’Urgell

La situació de pandèmia no ens ha permés gaudir de la presencialitat al Certamen de Lectura en Veu Alta. Ens hem perdut els nervis de l’alumnat abans de la lectura, la calidesa de les seves veus… i, fins i tot, el veridecte del jurat us l’hem fet arribar telemàticament.

Malgrat tot, i a través dels vostres enregistraments, hem pogut copsar la il·lusió per participar de nou en aquesta semifinal comarcal. Aprofitem l’avinentesa  felicitar l’alumnat i el professorat  per la feina tan ben feta en favor de la lectura i la llengua catalana. Tots sou guanyadors i guanyadores!

Esperem que continuïn les vostres ganes per seguir aquest camí de bons lectors i lectores.

Us deixem l’enllaç a la presentació que hem compartit amb els centres.

Us compartim també la presentació de la semifinal de La Segarra on hi va participar l’alumnat de l’Institut Mollerussa IV pel fet que a la nostra comarca no hi havia cap altre institut participant.