XL Premi de Literatura Jove Enric Farreny i 12è Premi Sambori Òmnium 2018

Amb la voluntat d’esperonar la imaginacó creativa del jovent, Òmnium Cultural de Lleida-Ponent, convoca la 40a edició del Premi de Literatura Jove Enric Farreny, dedicat a l’enyorat pedagog ponentí, en les modalitats de prosa i poesia.

Els guanyadors del XL Premi Enric Farreny en la Modalitat de Prosa participaran en el 12è Premi Sambori-Òmnium, destinat a promoure l’ús literari del català a les escoles i instituts del Principat, la Franja, Andorra i Catalunya Nord.

La convocatòria inclou tots els centres públics, concertats i privats.

S’atorgaran premis a les següents categories:

1. Cicle inicial de primària (1r i 2n)
  2. Cicle mitjà de primària (3r i 4t)
  3. Cicle superior de Primària (5è i 6è)
  4. Primer cicle de secundària (1r i 2n d’ESO)
  5. Segon cicle de secundària (3r i 4t d’ESO)
  6. Batxillerat i cicle formatius

Per als Premis Enric Farreny seran 3 premis per categoria que consistiran en lots de llibres i un diploma.

I per als Premis Sambori de Prosa hi haurà un màxim de 3 premis per categoria. Els finalistes seran guardonats amb un diploma, un guardó i un lot de material escolar i cultural. I els guanyadors del 1r premi de cada categoria gaudiran d’una estada de dos dies a Port Aventura amb dos acompanyants.

La data límit de lliurament de treballs serà el divendres 9 de febrer de 2018.

Consulteu-ne les bases.

Full de participació als premis.