V Jornada Acudam #disCAPACITAT

El pròxim 24 de novembre el Teatre L’Amistat de Mollerussa es convertirà en un plató divulgatiu des d’on es retransmetrà a tot l’alumnat de Catalunya. Hi participaran tres ponents influents que exposaran les seves  trajectòries de vida personals i professionals generant coneixement, reflexió, debat i aportant diferents visions sobre  la igualtat d’oportunitats de les persones amb disCAPACITAT. Aquesta activitat  va dirigida a l’alumnat d’ESO, Batxillerat, FP i universitari.

Els centres educatius i formatius podeu fer la inscripció en el següent link.

El públic podrà realitzar preguntes als ponents mitjançant AQUEST FORMULARI WEB  (es poden enviar les preguntes abans i durant la jornada). També es podran realitzar el dia de la jornada mitjançant les diferents xarxes socials de l’ACUDAM (missatge privat) #acudamjornada23

Podeu trobar tota  la informació de la jornada a la pàgina web d’Acudam

L’apropament de la realitat de les persones amb disCAPACITAT a les noves generacions de ciutadanes i ciutadans és clau per evitar resistències en la inclusió de totes les persones.