Tardor de creació de continguts digitals

Durant aquest mes de novembre, des de l’Àrea de Cultura Digital del Departament d’Educació, s’organitzen diferents tallers i work cafès  amb l’objectiu de mostrar diferents eines per crear contingut digital educatiu en obert.

Us compartim la programació:

Taller en línia teòric-pràctic sobre les fases de conceptualització de reptes i ideació de solucions.

Inscripció fins al 29 d’octubre.

El pròxim 16 de novembre, de 17.30 a les 19h, tindrà lloc el primer taller en línia del curs, de PC Desendollat i Scratch.

Sala PC Desendollat

17.30-18.15h “Missió de rescat”: Experiències didàctiques i taller pràctic, a càrrec d’Anna Matamala i Oscar de Paula (Escoles FEDAC).

18.15-18.45h Propostes d’activitats desendollades a l’aula. Vanesa Muñoz (Escola Estel).

18.45-19h Lliurament de reptes de PC Desendollat

Sala Scratch

• 17.30-18.15h Taula Rodona “3-2-1… Scratch!” a càrrec de Mireia Alba (Escola Mossèn Albert Vives), Cèlia Ganga (Escola Riera de Ribes) i Sergi Moncusí (Escola Saavedra).
  • 18.15-18.45h Com fer-se un compte docent de Scratch? Presentació de les potencialitats de les extensions, a càrrec d’Hugo Cardillo (Escola La Parellada) i Andrés Garcia (Col·legi la Mercè).
  • 18.45-19h Lliurament d’un repte relacionat amb les extensions de Scratch, a càrrec d’Hugo Cardillo i Andrés Garcia.

Podeu formalitzar la vostra inscripció, en el següent formulari.

Tallers pràctics per generar contingut digital relacionat amb diferents àmbits curriculars.

Formulari d’inscripció