Tallers de patrimoni del Pla Educatiu d’Entorn de Mollerussa

Des de la Comissió d’Entorn i Cultura del Pla Educatiu d’Entorn de Mollerussa, s’han promogut tallers  amb el centre d’expressió artística Solaç amb l’objectiu de posar en valor els elements patrimonials de la ciutat. Per aquest curs 2018-2019 s’ofereix una proposta per treballar l’arquitectura de la façana de l’ajuntament, tot i que s’ha flexibilitzat oferint la possibilitat de treballar algun altre element.

El dia 21 de novembre de 2018, l’alumnat del CEE Siloé va participar en la realització del primer taller, que va tenir lloc després d’una visita guiada a l’Ajuntament.

Alumnat del CEE Siloé durant la realització del taller