Olimpíada de Geografia a la UdL

La Universitat de Lleida endega de nou l’Olimpíada de Geografia.

Aquest és un concurs organitzat pel Col·legi de Geògrafs que té com a objectiu premiar els estudiants de segon de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria de Geografia. Amb aquesta iniciativa es pretén promoure l’interès pels estudis de Geografia entre l’alumnat de Lleida i la comarca de l’Anoia.

L’Olimpíada de Geografia consta de dues fases:

-La primera fase, la local, es realitzarà a la UdL el 2 de març del 2022.

-La segona, l’estatal, se celebrarà a Miraflores de la Sierra (Comunitat de Madrid) i només hi participaran els 3 finalistes de la fase local.

Tots els participants rebran obsequis i un diploma acreditatiu. El primer classificat tindrà la matrícula gratuïta del primer any del grau a la UdL. Els tres centres educatius que obtinguin les millors qualificacions també rebran un diploma acreditatiu.

Us adjuntem les bases completes i el butlletí per inscriure l’alumnat interessat. El màxim d’alumnes per centre és 10 (en cas d’haver-hi més alumnes interessats, ens ho podeu comentar).

La butlleta d’inscripció cal enviar-la abans del 16 de febrer del 2022 al correu montse.guerrero@udl.cat