Maleta coeducació 8

Posem a la vostra disposició, en servei de préstec, la maleta coeducació 8:

CONTES D’EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA

3-7 ANYS

La coeducació és l’acció educativa fonamentada en el reconeixement de les potencialitats i individualitats de tot l’alumnat, independentment del seu sexe potenciant així la igualtat real d’oportunitats. La coeducació proporciona tant a l’alumnat, com al professorat i a tota la comunitat educativa, estratègies que poden modificar les relacions de poder, d’abús i de limitacions estereotipades per a cada gènere, esdevenint veritables agents de transformació.

En aquesta maleta, hi trobareu un assortit de 41 llibres de diferents col·leccions adreçat a l’alumnat d’educació infantil i primària d’edats compreses entre els 3 i 7 anys que tenen en comú la temàtica de la coeducació.

Reserva de la maleta en aquest enllaç.