Concurs estiu lector del Programa LECXIT:

La Fundació Bofill convoca de nou el concurs de contes breus des del programa LECXIT, lectura per a l’èxit educatiu.

Què ens proposen?

• Elaborar contes breus amb els infants. Els escrits han de tenir un màxim de 180 paraules.
  • Seleccionar un màxim de 5 candidatures per presentar en el concurs.
  • Omplir el formulari d’inscripció amb les vostres dades i els escrits dels infants abans del 31 de març. Els escrits han d’estar signats amb el nom del nen o la nena, l’edat i el curs.

Qui pot participar en el concurs?

• Els nens i nenes de 3r a 6è de primària que tinguin ganes d’escriure i fer que altres nens i nenes visquin la lectura a través de les seves paraules!
  • Us podeu presentar tant si sou una escola, una biblioteca o una entitat social.

D’entre totes les propostes presentades, seleccionaran 5 escrits finalistes que seran les històries del carnet lector d’aquest estiu. Les 5 propostes guanyadores rebran un lot de llibres per a l’escola, biblioteca o entitat social que es presenta.

Trobareu tota la informació a les bases del concurs Per a qualsevol dubte o aclariment podeu escriure a lecxit@fbofill.cat o trucar al 934 588 700