Com abordem la salut mental de l’alumnat adolescent?

El proppassat dijous dia 25 de maig va tenir lloc la representació teatral de l’obra Samurai de Cia. Mercantil. L’ obra vol aportar punts de reflexió a l’entorn de com abordem la salut mental de l’alumnat adolescent. La representació va anar seguida d’una taula rodona amb el protagonista Javier Lázaro i la psicòloga Cèlia Camarasa en què van participar de manera activa els professionals que hi van assistir.

Aquesta activitat formativa forma part de les organitzades dins PFZ del Pla d’Urgell  i anava adreçada a docents d’educació secundària i professionals de l’educació en general.

Enllaç a la notícia TV Mollerussa.

Enllaç a la notícia a Twitter